h1

Puhkus päev 1..

July 21, 2008

… möödus suhteliselt nõmedalt, sest läksin tööle, et teha teatud asjad ära. Ning ei saanud suurt midagi tehtud, minust mitteolenevatel põhjustel. Nüüd mõtlen, kas olen tubli ruudus ja lähen homme ka sealt läbi või mitte. Muidu on umbes-täpselt 2 nädalat tihedalt ringiliikumist täis pakitud. Hirmus puhkus tuleb. Homme näiteks põrutan Tartu, hüppan Pagana autole, võtame viimase preili ka kaasa ja käime Leedus ära. Isegi täpselt ei tea, mis ja kus. Selline mõnna roadtrip. Arvestades, et mu endale reisikaaslase orgunnimine oli eepiline läbikukkumine, siis saan tagaistmel üksi laiutada ka. Siis on Erieni koosolek ja päevake või nii kodus. Ja siis Malta. Samas on see ka mu esimene lennureis. Ootan oksekoti värinal.

Brigaadi viie aasta juubelitrall oli ka nädalavahetusel. Täiesti ülivõrdes pidu. Erinevaid nägusi, nii uusi, kui vanu oli väga vahva üle vaadata. Samuti oli meil esimest korda ka väliskülalised kohal. Hollandist ja Belgiast. Nende reis Eestisse oli muidugi üks kõige hullemaid, millest ma kuulnud olen. Kõigepealt kadus nende pagas lennujaamade vahel ära, siis läks buss katki, millega nad Tartu sõitsid ja viimaks ei saanud me nende asju pühapäeval Tartu Cargost kätte, sest see oli kinni. Nii läksidki nad ilma oma asjadeta esmaspäeva varahommikul lennuki peale. Muidu möödus kogu üritus kaotusteta, välja arvatud üks mõra ühe agara tiikisukelduja selgroos. Öeldi, et pole oluline lüli ja paari nädalaga paraneb ära. Naisliikmed korraldasid võistluse nagu ikka ja said ka omad õppetunnid kätte. Kui öeldakse, et tehke oma seljas olnud riietest nii pikk kett, kui võimalik, siis Brigaad risti ette ei löö! Selle kohta ma pilte ei näita aga kui muud pildid tulevad siis ehk…

Tänase päeva lõpetuseks olin ma Orkutis natuke aega 18 aastane brasiillanna väga silmapaistva tagumendiga. Vedas, et märgati ja kohe teada anti.

3 comments

  1. Mind ei ole sa küll kuhugi kutsunud…. 😮


  2. sina oled ju tööl 😀


  3. jeah, mul oli ka mingi faking brasiillanna.. kuradi häkkerid :/



Leave a comment